torsdag snart fredag och helg=)

äntlige så är det torsdag eller aa snart fredag!
vad jag har gjort idag jo för det mesta så har jag bara faktist pluggat till biologi provet vi har imorgon:( nu ka jac allt kommer att gå bra hoppas jag..
så har inte gjort så mycket mer! nu så ligger jag här i min säng och bara kollar lite på mobilen osv!
men som jag sa imorgon så har vi biologi prov och sen är vi klara med alma prov på ett tag! jo vi ska ha svenska prov vecka 20 men vi behöver inte plugga under helgen utan det kan man göra senare:)
så det ska bli såå himmla härligt och bara liksom få göra vad man vill under helgen, för förra så plucgade jag ju:/ men till helgen ska jag och mamma nu stor städa och då menar jag verkligen stor städa...
kommer väll bli så där men får mer lust att städa när det är fint väder så får hoppas på det!:)
det va lite om min dag och min helg hur den blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback