lördag!

va härligt det är med helg plus att jag inte har någonting att plugga på så jagär helt fri:)
idag så har jag gjort en massa, hjälpte mamma att stor städa huset.
mamma målade i deras sovrum och jag städade allt i köket. nu har vi vara lite annat kvar!
var också imorse ute och sprang innan frukosten! härligt!!
och nu ser jag på film!
imorgon så vet jag inte helt riktigt vad jag ska göra hela dagen men jag vet att nån gång imoegon så ska jag till farmor och farfar och baka åt dom.
vi får se vad jag bakar, nått blir det.
hoppas ni har en bra helg! taggar ochkså till nästa vecka för vi går bara på må dag och tisdag! ons-tors och fredag är vi lediga...
ha en forts. bra kväll:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback