härlig dag! :)

oj oj vilken rolig och härlig dag jag har haft!
imorse så var jag barnvakt till ca klovkan 1, sen gick jag och lämnade min lillebror på mammas jobb. efter det så cyklade jag till louise.
där så va sofia, emilia, och ida:)
när jag kom dit så gjorde vi iordning osv!
sen spelade vi lite basket.
efter att vi spelat basket så gick vi till coop och köpte jordgubbar och choklad som vi skulle ha senare på kvällen till film! gott va det kan jag säga:)
sen så kom vi hem satt och pratade osv! senare så gick sofia och emilia och köpte kocki och jag louise å ida köpte McDonald's. jag köpte kycklingsallad!
den var faktist helt ok!!
sen gick vi in åt jordgubbar med smält choklad och såg på film! efter det aå gjorde vi lite andra saker!:)
det var min dag.

lägger upp bild på frukosten som ja åt imorse!

gröt med hemma kokt sylt och en knäckebröds macka med ägg på!:)


bild från idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback