förlåt!

förlåt för dålog bloggning men har inget att skriva om så då är det liksom ingen ide;) mem vad jag har gjort idag, jo kom hem efter skolan åt mat gick ut/ följde med farmor till affären.
sen gick jag med min lillebror till min kusin! när jag jämt hade kommit hem så ringde min farbrors fru och frågar om jag vill med ut och gå så jag sa ja och hängde me:)
men vi sprang hela tiden!!
det är min dag! inget mer med det. ..

här så får ni min frukost imorse!

1 tunnbröd (fullkorn)
2tsk smör
2skivor skinka
2msk keso
2skivor gurka
2 skivor paprika
2körsbärs tomater.

lägg allt i tunnbrödet och rulla ( jag hade tomaterna bredvid)

Tillbehör!!
1 glas vatten
1dl apelsin juice
1 kokt ägg




bakade också idag, ganska så nyttiga choklad muffins med Nutella i och lite glads till plus jordgubbar!
gott va det, men jag har förbrännt allt idag! så aktiv har jag varit..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback