dagarna

förlåt för en dålig bloggning men har haft mycket att göra!
men vad jag har gjort!
torsdags så gjorde jag inte så mycket så skriver inget.
sen igår så var jag på stan med mamma vi gick bara runt och kollade lite osv:) köpte inget där. sen var jag hemma och var ute och lekte med min kusin och lillebror.
sen när pappa kom hem kl 4 så åkte vi till charlottenberg där så shoppade jag lite kläder men inte aå mycket. (ska försöka lägga ut bild imorgon på det jag har köpt)
sen när jag kom hem så såg jag bara på tv!
idag så har jag varit hos farmor och farfar vart hos min farbror! vart hemma och testade att baka nått eget som jag kombinerade ihop! det blev jättebra och gott:)
senare på kvällen mellan 7-9 så var jag och pappa ute och gick! det är lite av vad jag har gjort.
imorgon så vet jag inte så säkert vad jag ska göra men jag vet att vi ska grilla hemma gjorda hamburgare! mums!:)
hoppas ni har haft det bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback