snabbt.

tänkte skriva jämt lite om min dag idag!!
som jag skrev imorse så vaknade jag ju klockan 6 min kusin väckte mig:/
och jag gjorde frukost osv. sen frå klockan 10.30-15.30 så städade jag här hemma med mamma. men bara i tre timmar så atädade jag på mitt rum så nu känns det verkligen städat. sen så hjälpte jag mamma att städa i vardagsrummet så hela huset är riktigt städat..
sen innan pappa kom hem så tänkte jag att jag skulle baka nått men jag visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde våfflor till efterrät vi äter hemma med nutella och det är jätte gott! testa. testa
sen har jag inte gjort nått särskilt. vi får se vad jag hittar på imorgon för nått att göra:)
det är lite om min dag,haft fullt upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback