min vecka plus påsklov! :)

den här veckan som kommer kommer nog bli riktigt kul och påsklovet!
eftersom det är centralshow på skolan så är dom här tre dagarna inga vanliga dagar utan det är typ som temadagar!
dom som inte är med på centralshow har ett speciellt schema!
det kommer bli kul, vi kommer ha läxtider(då vi får jobba klart med allt)
vi kommer bowla,tipspromenad,plus att vi kommer träna på tisdag:D
imorgon så ska vi laga våfflor hela klassen" så det kan nog bli kul vi får se:)
det är ungefär vad som kommer hända under dom dagarna, på onsdag ska jag va med sofia och vi ska hitta på nått kul.

sen på onsdag natt så åker mamma och pappa till bosnien och jag å tarik är kvar här! vi kommer vara hos min farbror!
han har ett barn 8år och en fru!
kommer bli sååå himmla kul längtar vi ska göra en massa kul saker osv!
så jag har lite i alla fall planer på vad jag ska göra på lovet:) annars så kommer jag också att vila mig mycket mm.

så det var lite i alla fall om vad som kommer hända under veckan! ska försöka att skriva så mycket info som möjligt för att ni ska få reda på vad jag gör:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback