min dag

jaa första skoldagen efter en hel vecka.. va ganska trött imorse men det gick ganska bra att gå upp!!
jag gick upp som vanligt gjorde sittups osv!
sen så var jag bara i skolan och hade det riktigt kul med mina vänner,
jag har varit med sofia idag! kan bara säga att jag hade riktigt kul. vi såg på tv pratade åt mat osv... riktigt kul.
fast sen runt sju så skulle hon hem och då följde jag henne nästan halva vägen och jag gick hem sen...
när jag kom hem så såg jag på tv åt lite frukt och nu så ligger jag här och ska kolla lite vad som finns på mobile och så""
a juste ni undrar säkert varför jag inte la ut nån frukost imorse men det var för att jag glömde att ta kort!
men det var en vanlig frukost. havregrynsgröt med rivet äpple,kanel och russin! gott!:)
det var min dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback