min dag!

idag så har det inte hänt nått speciellt. me jag va i skolan och gjorde mitt där. sen när jag kom hem så såg jag lite på tv och åt mat. efter det så åkte hela familje och handlade jag köpte lite olika saker som jag ville ha hemma!
när vi kom hem så lagade jag müsli som vi ska ha och sen såg jag på tv..
nu så ligger jag i sängen och ska se på familjen annorlunda(missade förut)

va härligt det är att vi har LOV dag imorgon så vi är lediga!! :-)

imorgon så har jag några små planer jag och tarik ska städa hans rum helt och hållet vi ska lyfta bort allt så allt blir rent!
sen ska jag baka bröd också ska jag göra engelska läxa vi har osv...
det är i alla fall vad jag vet nu vad jag ska göra!!
hoppas ni har haft en nra dag?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback