min dag

idag så har det var en chill dag.
först på morgonen till klockan 9 ca. så hade vi lektion vi går välja vad vi vill jobba med.
sen så hade vi träningspass"
BODYATTACK! kan säga så här det va kul men det va jobbigt! men efteråt så kändes det så bra.
sen så såg vi på centralshow och det var allt!! när jag kom hem så lagade jag mat pappa åkte och köpte fika till oss! dom ville att vi skulle mysa lite!
sen så packade jag sakerna jag ska ha med mig till min farbror! är inte klar än kommer upp bild imorgon på alla saker:)
det är vad jag har gjort idag, skriver imorgon kväll om jag hinner vad jag hat gjort då! men kommer ha en kul dag imorgon med! nu ska jag sova är tröttrn säger GODNATT till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback