dagen

idag så har jag gjort en massa saker..
först på morgonen så städade jag hela huset och jag bakade bröd.
sen så efter kl 12 så bakade jag,jag gjorde äppelpaj(en nyttigare variant) men den smakade lika himmelskt,och jag gjorde ett eget recept på små mini chokladpajer. men man kan göra en stor paj med.
det receptet kom jag faktist på själv ville testa lite saker som jag kunde och det blev ett mycket bra och gott resultat.
ska försöka att komma ihåg att lägga ut recepten under helgen!
och sen så bara åt jag middag och va ute och gick med mamma!
här får ni bilder från idag!


pajen


brödet

små chokladpajerna!
perfekta till alla tillställningar..


så såg det ut när jag hade tagit fram allt och gjorde det mysigt för oss...

nu så säger jag bara GODNATT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback