underbart med somarlov!!

är så otroligt underbart med sommarlov njuter av det som bara den!
dom här dagarna har jag gjort lite saker. i lördags så grilla jag med familjen jag var ute och pkuggade och sen på kvällen så följde jag med på arvika cup discot. det va kul!
sen på söndagen(igår) så var jag hos min farbror och grillade och åt en massa gott.
sen när jag kom hem så kom emilia till mig vi såg på film gjorde karamell popcorn!! gott va de:) och idag så har jag vart med sofia under "dagen" och senare så kom emilia å ida vi satt å prata mm:)
bra start på lovet.
imorgon ska jag tjäna lite ska städa hos min farbror! imorgon ska jag bara vika kläderna i garderoben och torka lite dom sa att ja bara skulle hålla på i 3h och då får jag 300kr!!
men men det är lite om mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback