inte bloggat på länge!!!

oj oj, vad länge sen jag blogga sist men det är så att jag har haft fullt upp med en massa saker att göra!
jag bara njuter av sommarlovet. men lite vad jag har gjort, jag har vart med kompisar,familjen,mm.
men nu är det så att jag åker på nu på fredag till bosnien så nu har jag också fullt upp allt ska packas osv.
på onsdag så kommer alla tjejerna till mig på middag vi ska mysa lite innan jag åker,
jag åker på fredag kväll mellan 7-9. kommer blir så himmla kul längtar enormt! ska bli härligt att få bada i det varma vattnet träffa familjen osv. 
så det kommer inte bli nån mer bloggning för mig efter fredag inte heller säkert att jag kommer hinna blogga under dom här dagarna eftersom jag har så mycket! men ha en fortsatt trevlig sommar. :)
 
neumi bosnien! snart så;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback