min morgon/frukost

vaknade klockan 9,jag gick upp och ställde mig och tränade i ca 15min.
sen så gjorde jag en god GI frukost, sökte lite på google och hittade ett jätte gott recept på havregrynsgröt,
det var med äpplen i och linfrön,kanel mycket gott,
tycker ni borde testa det, jag tog ett knäckebröd till med philadelpiaost med tomat på,till det så tog jag en kopp te.
nått ni borde testa om ni vill äta en nyttig frukost.
här får ni receptet.

Ingredienser

1 dl havregryn
2 dl vatten
1 msk krossade linfrön
1 msk kanel
1 st rött äpple, med skalet kvar, rivet
1 nypa havssalt eller mineralsalt
 

Tillagning

1/Lägg allt i en kastrull och låt gröten koka upp.
2/ Sänk värmen och koka gröten vid så låg temperatur som möjligt i tio minuter. 
3/Servera med mjölk, havremjölk eller sojamjölk och drick gärna en kopp te eller kaffe samt ät ett kokt ägg till. Då står du dig hela tiden fram till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback