kvällen..

japp, min kusin edvin är hos mig ikväll han är 7år.
jag och han hade förut lust att baka mend et hade inte min lillebror för han är förkyld;( så jag och edvin ställde oss och bakade kladdkaka,den blev riktigt god, ringde farmor för att hon skulle komma tills oss så vi kunde äta denna goda kakan.
till kladdkakan så hade jag grädde med vaniljsocker i och jag hade gjort som nått slags krispigt med nötter,kokos, det var jätte gott och passade mycket bra tll kkladdkakan, men tror det är ännu goare med glass,

sen så ville min kusin äta kvällsmat och då så gjorde jag hemmagjord men mycket snabb 'äppelkräm', den var jätte god och passar perfekt till just kvällsmat eller varför inte frukost, kolla in receptet http://www.recepten.se/recept/aeppelkraem.html
det var min kväll nu ska jag ta och sätta på nån film sen får vi se va det blir mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback