!

idag så har jag inte gjort så mycket har varit hemma och vilat mig..
ätit frukt mm.

just det har bestämmt mig för en sak..
jag ska fortsätta att äta hälsosammt och så. jag äter mycket frukt och grönt.
men jag vill fortsätta så!
det är inte så att jag har slutat med det. men det är bara det att jag ska fortsätta så!


men visst kan man ha undantag så klart..
ex. på fredag så vill mamma och pappa att vi ska äta våfflor och så klart så kan jag ta då! men därför så brukar jag kanske inte äta nästa dag osv.

det jag vill säga är att man kan ta undantag ibland och att det vikrigaste är att man själv känner sig bra!

men så klart så ska jag fortsätta baka när jag känner för det.:-)

hoppas jag ska baka nått under helgen!!

ha en bra kväll/natt för nu ska jag sova
GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback