vad jag har gjort efter skolan!

ja som ni vet så är det ju alla hjärtans dag idag!
och jag hoppas ni har haft en bra dag!
själv så hade jag en jätte fin dag med min familj...
när jag kom hem så ville jag göra middag åt oss så jag ställde mig i köket direkt när ja kom hem!
först så bakade jag bröd som vi åt både till middagen och som vi ska ha imorgon!
och dom blev riktigt bra goda och luftiga precis som bröd ska vara!
till middag så gjorde jag biff klyftpotatis och sås!
det var det!

mamma bakade under dagen hon stod för efterätten!
hon hade gjort en himmelsk gid kladdkaka med nån himmelsk glasyr på! den var såå god! har aldrig åtit godare kladdkaka! ska be mamma skriva receptet rill mig så jag kanskriva till er här!

sen så pluggade jag lite och det var allt!

här får ni bilder på kladdkakan och brödet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback