min lördag!

idag så har jag haft en riktigt kul dag!
först på morgonen så gick jag och tarik till farmor och farfar och åt frukost där.
sen när jag kom hem så bakade jag bullar, vi har nämligen ett praktist prov på måndag i hemkunskapen vi ska kunna baka bullar och hon ska kolla hur vi klarar att baka med jäst!!
tror faktist det kommer gå riktigt bra!
i alla fall så gick det jättebra med dom som jag bakade idag,huset var fyllt av den goda doften av nybakta bullar!
så gott!
sen klockan 1 så kom sofia till mig det första vi gjorde var att jag målade fransk manikyr på henne. och sen så satt vi bara oxh pratade och kollade på tv till klockan 6.
efter det så gjorde vi iordning tacos,
sen så satt vi och åt kladdkaka(som hon hade gjort och tagit med)
vi åt bullar och natur godis! (jag åt det mest för det var så gott)
men i alla fall det är typ vad jag har gjort idag sofia åkte hem kl 10 och nu så ligger jag i sängen läser lite kemi och sen ska jag sova!!!

kommer också bli en rolig dag imorgon, då ska jag nämligen va med emilia och vi ska beställa skal sen får vi se vad mer vi ska göra!

men här får ni bilder från bull baket idag!
så säger jag godnatt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback