min lördag.

japp.
idag så har jag både gjort saker och vilat mig!
först imorse så vaknade jag kl 8 kumde inte sova något mer så jag gick upp och gjorde iordning frukost och sen så gick jag till farmor..
där så gjord jag en morotskaka den blev bra men dock så glömde jag att ta kort på den så ni får se!
efter att jag hade gjort det så gick jag hem och när jag kom hem så gick jag mamma pappa och tarik till isbanan för tarik skulle åka skridskor.
där så var vi i ca en timme!
sen så var jag bara hemma och kollad på tv mm.
men på kvällen nu när jag skulle se på melodifestivalen så ville jag verkligen ha nått att äta men ville liksom inte ha nått "onyttigt"
så jag gjorde nyttiga saker det blev frukt doppade i mörkchoklad.
och ugnsstekta äpplen med kanel,kardemumma och kokos som jag serverade till vaniljkesella! plus att jag hade hallon till.
det var riktigt gott och det är nyttigt!
plus att vi hade lite nötter. jag tipsar er att göra det här som jag gjorde kommer att lägga ut recept nån dag under veckan!
det var det nu så ligger jag i soffan och spelar spel mm.
hoppas ni har haft en bra dag"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback