min dag!

jaa vad har jag gjort idag?
jag vaknade runt halv nio gick upp och gjorde iårdning frukost!
sen så gick jag och min lillebror till farmor och farfar där så var vi ca två timmar!
sen när vi kom hem så städade jag lite.
det var inte så smutsigt men jag och mamma tycker inte så mycket om att ha det stökigt och så!
så jag plockade undan lite saker som fanns i vägen...

det hållde jag på med ett tag. sen så kom mamma hem och då åt vi middag!
från klockan 17.00-19.00 hade jag så tråkigt.
så jag började där runt sju att göra iårdning inför lördagsmyset!
först så ville jag och tarik (min lillebror)
överaska mamma så vi gjorde nått gott!
stekta äpplen i kolasås med vaniljglass till,det blev mycket gott!

men jag och tarik ville också ha någonting så vi skärde kiwi,banan,mandarin och trädde det på en träpinne!
sen så smälte vi choklad och satt och doppade frukten i det.. mycket gott och ganska nyttigt.. måste göra om det en dag!
det var min dag får se vad jag hittar på imorgon..

frukosten.. bröd med skinka,ost,gurka och ägg till..


frukt och choklad!! mmm:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback