min dag

idag så har jag haft en bra dag!
först på eftermiddagen där runt klockan 12 så kom emilia till mig,vi satt och pratade och beställde mobil saker på fyndiq.
sen när hon åkte hem så gick jag till farmor och farfar!
där var jag i ca 1 timme.
där runt klockan 15.30 så kom jag hem från dom och då så lagade jag middag till mig och mamma och hela dagen så var jag sugen på kycklingsallad!
så jag gjorde det.
(ska försöka att lägga ut receptet på min/mammas kycklingsallad imorgon eller nån annan dag så att ni kan göra den!
den är mycket god och är väldigt nyttig.
sen så fixk jag och mamma ut och gick.
när vi kom hem så kom farmor och jag dushade! och nu så ligger jag här och skriver och ska sova!
så GODNATT!

så ser den ut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback