karlstad!

idag så har jag varit i karlstad med min familj!
vi åkte dit runt ett och vi kom hem för nån timme sen runt ca 8.
först när vi kom dit så åt vi mat,vi åt på ikea. vi visste inget annat vad vi ville ha så det blev där!
samtidigt som vi var på ikea så passade jag och mamma handla lite saker där.
vi köpte en del saker men det jag blev nöjd med var mina två bakformar jag köpte!
den ena är till pajer och den andra är en springform (en rund form som man tar bort kanten på) jag har redan två stycken av såna men dom är stora och jag ville ha små så när jag bakar nån kaka så ska den bli extra hög!
senare så åkte vi vidare till bergvik där så gick jag och mamma in på alla affärer och det blev några fynd för min del!
(skriver längre ner vad jag köpte)
men det blev inte jätte mycket"
sen så åkte vi till ett cafe inne i stan och det var verkligen jätte mysigt,jag köpte en festis och en biskvi! Gott va det...
och det enda sen vi gjorde var att gå på willys och maxi ica och handlade lite mat.
men det var en mycket rolig dag med familjen som jag gärna gör om igen ofta'

detta är vad jag köpte?

byxor- gina tricot

2st linnen svart och vit- hm

strumpor- vet ej mamma köpte dom åt mig

röda tygskor- sko punkten

filt- rusta

svart kajal penna- hm

hårsnoddar















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback