fredag/lov

nu äntlige så är det fredag..
idag så blev biologin inställd och vi hade en vikarie på fysiken så vi fick sluta mycket tidigare..
när vi var klara med alla uppgifterna(inte många) så fick vi sluta.
det tog för mig 4min att göra det. så jag slutade halv ett idag. ett mycket härligt start på lovet.
sen när jag kom hem så såg jag på tv och jag sov jämt lite.
sen så gick jag till farmor och farfar där var jag ganska länge.
på kvällen senare så satt jag och såg på tv och åt apelsin och naturgodis!(mest nötter)
sen såg jag bara på film.
det är vad jag har gjort idag!
vet inte vad jag riktigt ska göra under helgen vi får se vad det blir?

några bilder

skulle verkligen vilja ha den här garderoben

och tänk och ha så här många skor. man skulle kunna byta varje dag:-)


GODNATT......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback