dagen!

idag har jag gjort lite av varje!!
först på morgonen så var jag och min lillebror hos farmor och farfar. där så åt vi frukost!!
sen så kom vi hem runt 11 och då skulle tarik göra sina läxor... och jag skulle hjälpa honom! det gick bra!
sen så hade jag sååååå tråkigt så jag gick till farmor och farfar igen,men var bara där i 30min:)
när klockan var 16.00 så ringde farmor och frågade om jag och tarik ville med till lidl (för vi var själva hemma mamma och pappa jobbade)
där så sa farmor att jag fick köpa vad jag ville att vi skulle göra middagen!
sp jag gick runt i affären ocg kollade. det enda jag kom fram till var lasagne så jag köpte saker till det! och resultate blev mycket bra och det var mycket gott med sallad till!

sen så fick jag och tarik hem. när vi väl kom hem så kände jag för att baka så jag test bakade "hallon mazariner" dom blev mycket bra och jag var nöjd med smaken! (kom själv på receptet)
när jag jämt hade bakat klart mazarinerna så kom min kusin edvin till oss och han ville ha chokladmuffins..
så jag ställde mig och bakade det med!

men nu så ligger jag i sängen ny duschad och ska ta min skönhets sömn!

salladen från middagen idag!


mazarinerna när jag bakade och när dom blev klara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback