dagen

eftersom jag är i skolan under dagarna och pluggar när jag kommer hem så hinner jag inte skriva under dagen vad jag gör och så!
så jag skriver så här på kvällarna vad jag har gjort under dagarna.
men idag så har allt varit vanligt vart i skolan kom hem pluggade typ ända tills nu!
men när jag kom hem så hade jag jätteont i huvudet.. för jag var hungrig!
det var jag som gjorde middagen idag. det blev tortilla bröd med grönsaker och kyckling till! är sååå himmla gott. plus att jag blandar creme fraich och rysk yoghurt och det blir en god sås.
men man tar bara och brer på såsen på brödet och sen lägger man på grönsaker och kyckling och njuter! testa:-)

men det är vad jag gjort förutom att plugga och målat mina naglar! tog en röd färg!
nu så ska jag snart sova men om jag orkar så ska jag se på maria och mindy.
när pappa har sett klart på hockey!

lägger också upp nu min frukost så ni får se vad jag åt!



dubbelmacka med rysk yoghurt grönsaker och te!





det jag hade till maten och så!


tipsar om denna handkrämen är så himmla bra! om man har torra händer jag brukar smörja in några ggr per dag oxh den är jättebra!
finns och köpa på apoteket! :-)

ska inte skriva mer så
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback