dagen!

idag så har det varit en vanligt dag som vanligt. skola hela dagen och sen så kommer man hem och pluggar!
men idag så slutade jag klockan 15.20 vi hade syslöjd sist!
när jag kom hem så läste jag igenom geografin.
sen så följde jag med mamma och pappa att handla köpte lite saker jag behövde, ska baka bullar under helgen så köpte lite saker till det!
men sen när jag hade kommit hem så satte jag mig och pluggade igen och såg så klart på mästerkock!

men idag när vi var i skolan så hade vi håltimme och då gick jag emilia ida och louise till ica. dom skulle köpa lite saker.
imorgon när vi har so-provet så får vi ta med oss godis eller så till provet. får se om jag tar med nån frukt och vatten! kanske att jag tar med naturgodis som jag köpte men inte säkert`

imorgon så är det alla hjärtans dag.. ska ni hitta på nåt?
själv så ska jag inte göra nått särsklit! ska kanske när jag kommer hem göra nån god middag som jag kan ge till min familj. men vi får se!!!

( efter detta inlägget så lägger jag upp min frukost idag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback