mycket nu!!

jag är jätte ledsen att jag inte bloggar mycket nu men det är pga att vi har hemskt mycket nu! jag hinner knappt göra nått! det är läxor efter läxor och prov efter prov...
och det här är bara första veckan vi har mycket mer kvar.
men men ska försöka att inte stressa men kommer inte hinna!
i alla fall vad jag har gjort idag, va i skolan hela dagen' vi va hos emilia på håltimmen för vi hade ingen engelska så vi va hos emilia.
sen när jag kom hem så åt jag mat, och pappa ville ha något ny baka så jag bakade chokladmuffins fyllda med nutella och till det hallon. mycket goda va dom!
alla älskade dom! sen så bara pluggade jag från kl 6-9. plus att jag duschade där emellan!
det är vad jag har gjort idag" och nu ska jag sova är hemskt trött.. GODNATT:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback