min dag!!

jaa då har skolan startat igen, idag var det en helt vanlig måndag va i skolan från 8.00-15.20. sen så kom jag hem hämtade först min lillebror och sen åkte jag hem och lagade en god sallad med kyckling i.
idag unnade vu också oss nått riktigt gott efter salladen det var fullkornsvåfflor med en slags nörkräm från bosnien nutella typ fast med vit kräm med:) gotti gott..
sen så pluggade jag till klockan halv sju.
sen gick jag ut och sprang jämt i en halv timme när jag kom hem så duschade jag åt frukt och såg lite på tv plus att jag pluggade lite:)
det var min dag idag!
och ska försöka komma ihåg att lägga ut mina frukostar på morgonen. ifall jag hinner idag blev det havregrynsgröt.
mums! nu ska jag sova min skönhetssömn hoppas ni har haft en bra dag!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback