helgen!!

har haft en rolig helg, igår så pluggade jag lite ochs sen där på eftermiddagen till på kvällen så vaf jag hos sofia och det var riktigt kul.
vi skrattade åt mycket gott osv..
en riktigt kul dag!
sen imorse så vakande jag ca klockan nio gick upp åt frukost sen gick jac till farmor och farfar. sen gick jag och farmor till lidl och köpte lite saker...
när jag kom hem så gjorde jag mat och sen när jag var klar med det så pluggade jag i nån timme!!
vid 5 tiden senare så såg jag och mamma på video om mig när jag var liten.. hahaha!!
sen så duschade jag åt mat och har barat slappat lite tagit hand om mig själv mm.
det är min helg gjort säkert nått mer men orkat inte skriva exat allting men det här var lite av vad jag har gjort..
nu säger jag GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback