fredagsmys!

sitter här och har lite fredagsmys!
idag är det fredag och det är den sista natten jag ska sova över här för imorgon så ska jag och tarik hem och sova sen på natten där så kommer mamma och pappa!
har haft en riktigt kul vecka med en massa matlagning, bakat, vart på badhuset, vart på leklandet en massa film och mys=) helt enkelt en kul vecka:)
men imorgon så ska vi hem men det gör inget för har faktist saknat mina föräkdrar och att vara hemma.
men imorgon så ska jag och tarik på morgonen där nån gång när vi har vaknat och åtit och så, så ska vi ner till mataffären och handla lite sen ska vi nog tillbaka hit och sen ska vi hem för jag tänkte baka nått gott" tror det blir en god kladdkaka:)
plus att jag måste handla för tänlte göra en riktigt lyxig och god frukost till oss på söndagsmorgonen! men vi får se vad det blir ska försöka att ta kort på det:)
det är lite vad jag har gjort och ska göra.
det enda negativa med det här är att det är bara 2dagar kvar av lovet:( men men vad ska man göra åt det, vi får tänka positivt att det snart är sommarlov!!
hoppas ni har haft en bra vecka och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback