dagen!

skriver lite snabbt vad jag har gjort idag!
var i skolan hela dagen, vi hade 7lektioner idag fattar ni om jag fick ont i huvudet på slutet? men men...
sen direkt efter att jag har slutat så hade jag utvwckilngssamtal kl 3. det gick jättebra!!
sen så gick jag och mamma hem, när jag kom hem så åt jag mat och jag och mamma gick ner på stan..
vi skulle prova klänningar som vi ska köpa till sommaren eftersom vi ska va me på bröllop! "skriver mer om det nån annan gång"
men dom hade ingen fin istället så köpte jag annat! ett linne och två par shorts:)
sen när jag kom hem så gjorde jag inget mer än att plugga:/
jaja det var min dag! hoppas ni har haft en bra dag?
Godnatt!

vad jag köpte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback