godmorgon;)

godmorgon på er,sitter här klar vaken!
ville sova längre men kunde inte somna om:(
idag ska jag nog städa lite, måste städa på mitt rum.
men det jag måste städa mest det är min garderob. den är så stökig ser ut som att en "bomb" har slagit ner där;)
sen ska ja nog laga någonting till middag!
men ja tror att ja har lite tid över så ska nog se på nån film(tips på nån)
men senare ska vi iväg och handla och då ska ja shoppa en massa bak grejjer(som ja inte har) till nyår för snart blir det bakning:)


Kommentarer
Ida säger:

a lonely place to die, haha nej jag skojade bara, men det ''nyaste twilight filmen'' finns på swefilmer nu! :))

2012-12-27 | 11:59:21
Bloggadress: http://idalinneastyles.blogg.se
adelisa säger:

Aa såg det:) har redan sett den;) och nej vill nt se den;)) hahah

2012-12-27 | 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback