Godis!!!

en av mina vänner fråga mig om hur man lättast slutar äta godis,det är inget kroppen komer komma med och säga att man ska sluta utan det är du själv som ska säga STOPP till dig själv,
 
dom bästa tipsen det är i första hand kunna säga nej till godis om någon frågar,bjuder mm.
sen så hjälper det att äta mellanmål, eller som jag om jag blir sugen på godis så tar jag en frukt eller nötter(funkar bra)
 
ge dig själv ett godisförbud! den första veckan kommer bli jobbig men dom andra utan problem,
men om man har svårt säg till nån vän eller nån annan att dom ska säga till om du håller på att ta en godis!
 
jag själv har nu denna sista veckan inte tänkt så himmla mycket på va ja stoppar i mig, nu vid jul och ny år ska man njuta, men efter jul så ska jag fortsätta med min vanliga livsstil;)
mina vänner vet hur jag äter!! eller hur:) 
nej men jag har inte ätit så mycket men kommer det gäster då såklart så fikar jag med dom, men jag tar ALDRIG i onödan nått sött, 
kommer försöka att göra en lista på det jag försöker att undvika dom vanliga skoldagarna!
 
hoppas det här hjälpte annars är det bara att kommentera och fråga;)
 
 

Kommentarer
Ida säger:

Tack för tipsen! :)

Svar: varsegod det är bara att fråga om du undrar över nått;)
danimoji.blogg.se

2012-12-27 | 20:24:52
Bloggadress: http://idalinneastyles.blogg.se
Emilia säger:

Bra tips!!:)
Nåt du borde testa Ida?:);)

2012-12-28 | 09:36:01
Bloggadress: http://emiliaoida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback