:)

kom hem jämt från stan för ca 2 timmar sedan, sitter nu emma och kollar lite på datorn vad som finns!
förut när jag var på stan så hittade jag inte så mycket men jag köpte ett par byxor till min lille bror som kostade 100kr billigt för å va ett par byxor och sen så köpte jag till mamma en body butter serie, det är 4st små body butter burkar som man får med,den kostade 75kr (ordinarie pris 150kr) mamma älskar såna, i julklapp så fick jag en stor sån av emilia,den luktade jordgubb!
och då provade mamma den och hon älskade den,
 
Jag hissar body butter för det är så bra om man ex. har torr hud eller m man bara vill att huden ska må bra och vara fuktig,men är utmärkt om man vill lukta gott,
så jag hissar den/dom.
 
den här fick mamma idag:)
en sån här har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback