vad jag ska göra!

la inte upp något inlägg igår för jag hade inte tid och hade inte gjort så mycket så kände att det inte var nån ide,
men det hr gjorde jag. först så var jag hemma och hjälpte mamma att städa.
sen så åkte jag med min farbror och hans fru till affären för vi skulle handla till cupcaksen som jag ska göra idag!
sen så var jag bara hos farmor och farfar det är vad jag gjore idag!
 
men idag så har jag lite saker att göra, förut så bakade jag en kaka som mamma ska ta med sig till jobbet,
det var en vanlig sockerkaka med kokostoscka på.
och sen så ska jag baka cupcaksen. jag ska göra ca 70-90st, hihi blir många!
en del så ska jag dekorera idag men endel imorgon!
och sen imorgon så ska jag göra klart dom som kommer bli kvar plus att jag måste göra iordning mig och sen måste jag också åka till salongen och fixa muffinsarna så att dom står rätt och så.
och sen klockan 19,00-21,00 så är det öppning och då så ska jag mamma och hennes vän dit,
ska försöka ta kort om jag hinner  och kan.
 
jag kommer att ta kort på cupcaksen och kakan jag har gjort idag så lägger jag upp dom bilderna ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback