påsklov!!!!

japp nu är det påsklov äntligen,idag på skolan så hade vi det kul men en ganska så chill dag!
först på morgonen från klockan 8-9 så hade vi återhämntning(jobba med läxor) sen från klockan 9,00-11,30 så såg vi på film som heter forest clump" den var väll helt okej!
sen så var det lunch och då va det påsklunch på skolan=) sen efter det så var vi och klassen och bowlade kul...
 
efter skolan så följde jag med sofia hem vi satt och spelade playstation det var vad vi hann på 2h för jag skulle hem efter åt eftersom jag var tvungen att handla och fixa tills imorgon.
 
jag har packat klart allt har bara några saker kvar att packa men det packar jag imorgon, 
imorgon ska jag lämna min lillebror i skolan sen så hade jag tänkt mig att cykla ner på stan och kolla på nått litet som jag kan köpa till honom och edvin! vi får se vad det blir! sen när jag har hämtat tarik så tror jag att vi ska gå upp till min farbror och "flytta in" :) 
 
det var lite om dagens saker jag gjort, och lite av vad jag ska göra imorgon. men kommer förmodligen att skriva ett inlägg imorgon kväll på vad jag har gjort under dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback