min dag

vad har jag gjort idag? jo idag har jag gjort lite av varje kan man säga!
först på morgonen så var jag hos farmor och farfar, sen så kom jag hem och då så satte jag igång med att göra iordning frostingen och pyntet till muffinsarna.
själva att spritsa och fixa glasyren plus att dekorera tog ca3h. men det var det värt!
sen klockan 14,00 när jag var klar med dom så kom min farbror och vi körde ner dom till salongen.
sen så kom jag hem runt 15,30 och då så gick jag direkt och plattade håret det tog en 45min att göra det, när jag var klar med det så skulle jag äta middag. det blev pizza(hemma gjord) med sallad till, vi hade inte riktigt tid med att stå och fixa något jätte länge så det fick bli något snabbt och gott"
därefter så fixade jag bara mig och sen så åkte vi kvart i sju till salongen där var vi till 21,30, 
det var riktigt kul att va där först så berättade hon om "spraytan" och sen så pratade henne vän om hur man ska sminka sig osv just med det sminket! det var mycket inntressant att få lära sig det. hon som pratade om sminket är en makeupartist som bor i Oslo och hon är den 3 bästa i norge på att sminka, hon är jätte duktig,
 
mne det jag blev nöjdast med var att alla kom fram och sa att cupcaksen var jättegoda! så då kan jag bara säga att jag blev riktigt glad över det! 
det kom fram en kvinna som mamma känner och frågade om hon fick beställa ett par stycken till hennes sons studentfest och så klart att jag sa JA! och då fattade jag verkligen att dom tyckte att dom var fina;)
 
det är vad jag har gjort idag kan bara säga att jag har haft en rolig dag=)
här kommer det lite bilder från idag"
så många var det!
 
dekorerade och klara!
pizza med skinka och mozarella!
när man jämt kommer in till salongen
min outfit"
 
 
 
det var lite bilder om idag, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback