jobb:/

har fått ett jobb, hahah nejrå inte ett riktigt jobb.
men den 2mars så ska min farbrors fru öppna sin salong, hon ska ha invignings fest!
på den salongen så kommer det finnas sprayten,sminkning(mineral sminkning) och ögonfrans förlängningar!
mm tror hon kommer ha mer!
då så kommer det komma folk och titta lite och så,
 
men i allafall så har jag fått ett jobb jag ska baka cupcakes till den `´festen´´,
och det ska vara ca 70st,, oj oj kommer att ha jobb dagen innan!
 
men för att dom ska bli bra så kommer jag öva att spritsa mm.
jag kommer också testa att baka några så får hon testa och se om dom smakar gott!
 
direkt hon frågade så sa jag JA! kommer bli så kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback