hur jag är i skolan..

tänkte skriva lite om hur jag är i skolan,
jag bryr mig jätte mycket om skolan,tar ansvar gör läxor pluggar till prov mm.
på lektionerna så sitter jag och gör klart det man ska göra klart,jag siter tyst (fast iblan pratar jag)
men jag blir alltid klar med det jag/vi ska göra!
 
jag blir jätte besvken om jag får dåligt på nått prov (brukar inte få det men vi säger om jag får 1-2 poeng mindre)
jag vill att allt ska gå bra, när vi har prov så brukar jag sitat ungefär 4-6 timmar per dag till och plugga,
vet det är mycket men jag är jätte fokuserad vid skolan och vill få bra jobb i framtiden,
 
nu innan jul så fick vi våra första betyg (jag går i 8:an) och jag var jätte nervös.
det gick faktist ganska bra för och va mina första betyg i hela mitt skol liv hitills,,
 
men det jag vill säga det är att man alltid ska försöka,man kommer ångra i framtiden när man har dåligt me jobb eller nått. och då kommer man säga *varför skötte jag inte skolan*
 
till och med ni som kanske inte sköter skolan nu, jag lovar er det är aldrig försent att försöka,
 
 
 
SCHOOL IS IMORTANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback