mina dagar!

TISDAG!
tänkte skriva om mina dagar framöver, för kommer nog inte orka skriva ikväll allting,
 
men i alla fall snart så ska jag iväg med min lillebror till affären han ville köpa nått ochjag behövde också kolla på lite saker,
sen när jag kommer hem så ska jag baka bröd som vi ska ha till imorgon plus att jag måste plocka undan lite saker!
sen klockan halv 2 så ska jag till louise och där så ska jag va med henne och ida,http://idalinneastyles.blogg.se/
 
där så ska jag vara i några timmar och sen så ska jag hemoch äta middag och så, sen vet jag inte vad jag ska göra.
ONSDAG!
till imorgon så längtar jag mest till, jag och min familj ska dra till karlstad en sväng, 
där så ska vi va hela dagen vi ska äta god mat, vi ska fika på nått fint och lyxit cafe mm.
plus att jag så klart ska shoppa en massa saker o jag hittar så klart.
men ska försöka att hitta lite snygga kläder,skor,smink osv. 
men jag kommer att lägga ut bilder på min dag imorgon kväll! men det är vad jag ska göra idag och imorgon hopaps ni har det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback