min fredag och lördag!!

har haft en ganska så kul fredag och lördag,
igår när jag kom hem så åt jag middag osv sen cyklade jag ner till stan och köpte ett par byxor och en tröja riktigt somriga. ska ta kort ifall jag hinner och lägga ut;) sen när jag kom hem så pluggade jag lite till fysik provet vi ska ha på tisdag:( senare där på kvällen så hade vi lite mys här hemma. vi såg på film och åt en massa gott.
det var min fredag!
 
sen idag så har jag ockås haft en rolig dag, först på morgonen så gick jag och tarik till farmor och farfar, där åt vi frukost med dom mm.
sen när vi kom hem så pluggade jag i ca 2h fysik, eftr det så gick jag ut och spelade lite fotboll och sen gick jag och satte mig på altanen och pluggade på biologi provet vi ska ha på fredag!!!
runt klockan 3 så gick jag till farmor och farfar igen, där så städade jag och bakade en riktigt god kaka, en choklad kaka med bananer i den såg god ut och jag smakade en liten bit och den smakade bra så ja den var god.
senare mot kvällen så tog jag och farmor en promenad upp till min farbror och där va vi tills nu, nu så har jag jämt duschat osv! 
 
imorgon å ska jag plugga , städa och nått mer vi får se va det blir;) 
ha en fortsatt bra helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback