min dag!!

idag så har jag haft en riktigt bra dag, först så pluggade jag på morgonen och det var inte kul!
sen så gjorde mamma en maräng tårta och jag dukade resten för idag så grillade vi.
det var riktigt kul att hela familjen satt tillsammans, det var mysigt och mycket gott..
vi grillade en massa saker och tårtan var hemskt god´ vill ha den igen, hahahaha
sen så var jag lite hos farmor och farfar, och när jag kom hem så åkte vi och handlade lite, när vi sen kom hem så gick jag och mamma ut och gick riktigt skönt i detta fina vädret!
och nu sitter jag här och ska nog kolla på en film osv, 
aa just det när vi hade grillat klart så åkte jag och pappa och ´övningskörde lite det var riktigt kul!!
kommer bli bra det, 
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ska nog plugga och får se sen- hoppas ni har haft en bra dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback