min dag!

haft en riktigt bra dag, va i skolan till klockan 3 ca sen så efter skolan så följde sofia me mig hem. först så satt vi och pluggade i nån h:/ sen efter det så gick vi och åt en massa gott godis osv:)
vi lyssnade på musik pratade mm.
sen så åkte hon hem runt 9 och då satte jag mig och pluggade biologi:( det va min dag!!

idag så är det ju valborg och det är första maj imorgon så då är vi lediga:D yeey..
det jag ska göra först imorgon det är att plugga och sen senare där på dagen så kommer mina släktingar hit (bara farbror farmor och farfar och kusin)
så då ska vi grilla här, äta tåra och en massa annat gott och bara ha det kul:)

det är lite om mina dagar!

här får ni min frukost imorse!
två smörgåsar en med skinka och en med ost, grönsaker, keso te till och vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback